Tuesday, February 6, 2018

深深的祝福 😍


Adapted from http://cj.my/post/80106/3650-graduates-at-tar-college-diploma-convocation-2012/ 

致我即将登上毕业 🎓 礼堂的学生们,

首先,我必须先说 congratulations,你们披荆斩棘,寒窗苦读 (哈,很老套是吗?😉), 终于学士毕业了,🉑以戴上四方帽了 👍! 

请相信我,你们皆是我的骄傲,而我是多么希望能到KL出席你们的毕业典礼能和你们在一起能分享你们的喜悦能见证你们跨入你们人生旅程的一个新里程碑。

可是事与愿违,撇开这个考试批改考卷的季节不说,撇开农历新年将至而要忙着筹备🆕年不说;我不能不为将与我携手皆老的丈夫而留在槟城。外子因心脏梗塞将於二月七日进入医院接受治疗。 

请谅解我的无奈与不能贯彻落实 “我会与你们在一起” 的承诺。但请相信我对你们的祝福是满满的、深深的 😍。

Dear the graduating batch 🎓 students,

First of all, I would like to say “congratulations, well done” to your academic success.

Trust me, I am proud of your achievement. I really hope that I could hold your hands, to share your happiness in your convocation. However, there is more important to me to stay in Penang to accompany my lovely husband who will be attending a heart treatment.

Please accept my sincere greetings here, I would like to wish all of you the best in your future undertakings  💪 and do keep in touch 😍!

愿意与你们在一起的 Dr Kang 上
   

No comments:

Post a Comment